Sākumlapa Augkopība / Lopkopība / Projektu pieredze / Vide

Mārketinga pamatnostādnes (I...

Mārketinga pamatnostādnes (III)

Ekoloģiski sabalansēta lauksaimniecība (III no IV)

Kšištofs Jončiks, Jaroslavs Stalenga, Sampsa Heinonens, Eva Koreleska

Bezmaksas

Sākumlapa Augkopība / Lopkopība / Projektu pieredze / Vide

Mārketinga pamatnostādnes (I...

Materiāla tips

Grāmata

Kopsavilkums

„Mārketinga pamatnostādnēs” lauksaimnieki var atrast atbalstu un idejas, kā sekmīgāk reklamēt un pārdot bioloģiskās un ekoloģiski sabalansētās lauksaimniecības produktus.

Lapu skaits

48

Izdošanas datums

2013/01/01

Autortiesības

Materiāla saturu pilnībā aizsargā autortiesības. Potenciālie lietotāji drīkst pavairot un savā starpā izplatīt šo materiālu. Šādā gadījumā obligāti jāatsaucas uz autoriem. Visi publicētie materiāli ir aizsargāti ar autortiesībām, tos ir aizliegts izmantot komerciāliem nolūkiem.

Valoda

Latviešu valoda

Kvalifikācijas

Augkopības tehniķis

Lauksaimniecības mehanizācijas tehniķis

Lopkopības tehniķis

Faila formāts

PDF

Materiāla apraksts

Trešā grāmata „Mārketinga pamatnostādnes”. Tajā sadaļas: Ievads – situācijas analīze, Reklāmas un mārketinga stratēģija, Mediju un informācijas kanālu izvēle mērķgrupu sasniegšanai, Mārketinga paņēmieni, ko ieteicams izmantot ESL (ekonomiski sabalansētas lauksaimniecības)saimniecībās, ESL  labas prakses piemēri tirgus veicināšanā un mārketingā.

Mūsdienās bioloģiski audzētas pārtikas tirgus ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm pasaulē. Kopumā bioloģiskās saimniecības aizņem 37 miljonus hektāru, bet to saražotās pārtikas globālā tirgus vērtība novērtēta 62,8 miljardu ASV dolāru apmērā (Sahota, 2010). Ne tikai Eiropā, bet visā pasaulē ir raksturīga pieaugoša interese par bioloģisko lauksaimniecību. Patērētāji arvien vairāk uzmanības pievērš pārtikas drošībai, tās izcelsmes vietai un ieguves veidam. Bioloģiskajai un ekoloģiski sabalansētai lauksaimniecībai piemīt ievērojamas priekšrocības. Pirmkārt, tā ļauj saglabāt tradicionālās saimniekošanas un lauku attīstības formas; plašāk raugoties, tā ir arī sociāla rakstura ieguvums. Turklāt tā nodrošina arī ekoloģiskus labumus, jo bioloģiskā lauksaimniecība un ražošana nerada nelabvēlīgu ietekmi uz vidi. Atsakoties no pesticīdiem un slāpekļa minerālmēsliem, tiek ievērojami samazināts augsnes un pazemes ūdeņu piesārņojums, kā arī augu barības vielu izskalošanās no augsnes, tiek vairota bioloģiskā daudzveidība. Bioloģiskās saimniecības bieži vien ir nelieli ģimenes uzņēmumi, kas rūpējas gan par produkcijas kvalitāti, gan ražošanas efektivitāti un apjomu.

Šajā grāmatā ietverto informāciju tās autori sagatavoja, pamatojoties uz visu viņiem zināmo. Informāciju ļoti rūpīgi izvērtēja piesaistītie ārējie eksperti. Tomēr nevar pilnībā izslēgt kļūdu iespējamību. Tāpēc autoru sniegtā informācija neuzliek nekādus pienākumus un nedod garantijas. Šīs pamatnostādnes un to saturu pilnībā aizsargā autortiesības. Potenciālie lietotāji drīkst pavairot un savā starpā izplatīt šo materiālu. Šādā gadījumā obligāti jāatsaucas uz autoriem. Grāmatu no angļu valodas tulkoja: Iveta Teibe Literārais redaktors: Ieva Zālīte Grāmatas izdošanu latviešu valodā koordinēja Latvijas Lauku konsultācijas un izglītības centra projektu vadītāja Lāsma Ozola.

Novērtē produktu

Tu vari būt pirmais, kurš qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Ievietot atsauksmi